luni, 28 decembrie 2009

Despre Avatar


Nu există niciun motiv pentru care să nu fi auzit despre Avatar. Blockbuster marca James Cameron, capodoperă, ceva revoluţionar... astea sunt puţine din laudele ce se spuneau despre film. SF, 6 D , apreciat de critici, efecte speciale mai scumpe decât în 2012...ce poate să nu îţi placă ?
Prins şi eu de febra filmelor, m-am hotărât să îl văd : în 2D şi filmat cu o cameră; alte variante n-am avut. Mă rog, filmul a fost acceptabil, chiar bun dacă a reuşit să mă ţină atent timp de 2 ore jumate. Practic este un fel de Dansând cu lupii într-o variantă mult mai comercială. Succesul la box ofis' va veni destul de repede.
Dacă nu l-ai văzut şi îţi plac filmele de acţiune trebuie să încerci să-l vizionezi în 3D, 6D sau blu rei'. Scenele de bătaie nu trebuie ratate chiar dacă eu nu prea ştiu să le apreciez la justa lor valoare.
Finalul filmului mi-a dat impresia că o continuare este foarte posibilă, chiar inevitabilă dacă ne uităm la reacţia publicului. Deci prin 2012 , dacă nu ne vine de hac sfârşitul lumii, aşteptăm cu nerăbdare Avatar 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi ?