luni, 30 noiembrie 2009

Barcelona & Real Madrid vs ceaiul englezesc

Duminica, seara, devreme, meci, comentatori; cam astea ar fi coordonatele. Necunoscatorilor le spun ca e vorba de meciurile Arsenal vs Chelsea si Barcelona vs Real. Cel din urma, el super clasicisimo sau cum naiba l-a mai adulat jumate de planeta, nu mai are nevoie de prezentari. Nu mai are dar bineinteles ca Digi sportu' ne-a batut la cap pe toate posturile ca sa nu uitam sa-l vedem. Pai daca s-au chinuit atat sa faca o reclama in movie maker si au platit sume frumoase sa o mai si difuzeze m-am gandit ca o sa am ce sa vad. Avand incredere in logica-mi impecabila m-am chinuit 5 minute sa gasesc frecventa postului cu pricina si dupa m-am asezat cat de cat confortabil.
Soc ! Groaza ! Oroare ! Comentatorul, cu o raguseala permanenta, parea ca este un Ilie Dobre la foc continuu, continuuu , cu cat mai multi "u". Dupa ce si-a spus lectia invatata de pe gugal, o adunatura de statistici inutile, a continuat sa ne inspaimante pe sistem sound surround, cu un ecou de toata frumusetea. Intr-un final am vrut sa ma uit la meci dar inca spre surpriderea mea imaginea si sunetul erau cam decalate. Probabil ca regia i-a considerat pe comentatori mai inapoiati mintal si a transmis sunetul mai inainte, in speranta ca se vor sincroniza pana la urma.
Bravo mah, chiar m-ati impresionat. Un spectacol dinasta, chiar unul premeditat, este o raritate.
Acum, care era treaba cu ceaiul englezesc. Chiar inainte de incrancenarea ibericilor m-am uitat la un derby londonez, repet : un derby. Pe acolo prin Londra sunt vreo 5-6 echipe numai bune de privit. Pe scurt: meci extraordinar, fotbal, comentariu relaxat si detasat. Excelent ! Ce iti mai trebuie ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi ?