vineri, 13 noiembrie 2009

Dezbaterea Antonescu - Basescu ( Crinul vs tiranul turbat)

Lume, lume...mare meci mare in ziua de sambata si nu e vorba de amicalul Romaniei. Anuntata vinerea tarziu, confruntarea se anunta una din putinele la care pseudo-dictatorul si-a anuntat prezenta. Chestia va avea loc la Cluj, pe la ora 15. Cine transmite, cine modereaa(probabil Turcescu)...chiar nu mai conteaza. Ar putea sa transmita dezbaterea in sistem pay-per-view...tot nu o voi rata.
Astept un scor de forfeit, astept ca toate frustrarile sa imi fie potolite, astept ca marinarul sa cada in cap si sa se inece cu tot cu gasca de pe la Cluj de pe acolo. Nea' Mircica e prea ocupat cu rusii &/|| americanii si nu va trece pe acolo. Perfect, Crin ia inca vreo 10-15 % in sondajele manipulate(oare) si pe 6 se bate cu pesedacii.
Pun 2 ceasuri, 3 alarme si 4 memo-uri sa nu uit de polologhie, imi iau carnetelul si voi tine scorul.

deja 1-0 pentru Crin..ia uitati-va domnu' Galmea ce palma i-a dat ....
Dezbatere: Crin - 1
TraianB- 0





Dezbaterea Crin Antonescu vs Traian Basescu

Un comentariu:

  1. nu crezi ca esti un pic cam prea critic?si cam prea intereesat de politica? pentru o persoana care mai are inca un an sau 2 minim sa iasa in lume si sa se intretina singura iti bagi prea multa politica in cap de pe acum...:P ma rog..modul in care sunt scrise toate postarile ma uimeste :)) ai un ridicat grad de cultura si inteligenta de care eu in discutiile noastre asa banale nu mi-am dat seama..si ce se mai aude cu cartea aia?;;) te las pe tine sa ghicesti cine sunt :)

    RăspundețiȘtergere

Comentezi ?