vineri, 1 mai 2009

Gripa de porc

Haa..aa..Hapciu ! Gata, este clar, m-am îmbolnăvit.Din când în când mi se mai spune că-s un porc dar să fi devenit asta ceva cronic ? Dacă mă uit prin media aşa ar trebui să fie...ba mai mult, cam jumătate din ţara ar fi fost afectată ţinând cont de cât spaţiu li se oferă ştirilor de genul ăsta.
Bine, prin America pe undeva e gripă dar totuşi e o distanţă; nu prea poate multă lume să treacă înot spre Mexic. A venit lume de acolo până la noi ? o mână de oameni care au călcat şi pe covoraşele umede din aeroport... deci nu avem de ce să ne temem. Doar nu om fi noi mai bolnăvicioşi că aztecii.
EVZ scormoneste prin documentele Ministerului Sănătăţii şi fată direct un pui viu : 3% din români o să moară . Ce să facem să nu murim ? pentru început am putea cumpără un vaccin (tamiflu)... vaccin produs de o singură companie din lume. Altă variantă ar fi să ne punem măşti la gură. În cazul asta există o parte bună: le putem confecţiona acasă ;). Dacă nici aşa nu vreţi, puteţi să îi ascultaţi pe cei de la MS care s-au scremut ceva vreme şi ne-au spus că trebuie să ne spălam bine pe mâini şi să nu mâncăm carne crudă de porc( deci fără sushi de porc ceva vreme)
Fratilor, am văzut cum a fost gripa aviară dar asta porcină este cu adevărat de porc.

Un comentariu:

Comentezi ?