marți, 5 mai 2009

Campionul plictiselii




John Higgins a câştigat aseară cel de-al doilea campionat mondial din carieră să (după cel din 2007). În finală l-a învins pe grăsunul bucălat , Shaun Murphy. Cu această ocazie ţin să mulţumesc celor de la Eurosport pentru că imaginile alea înţepenite ore întregi nu o să îmi mai ardă pixelii de la televizor. Ţinând cont că deja am văzut o reclamă pentru alt turneu de snooker mi-am permis să nu îmi mai fac provizii de somnifere. Totuşi aş sugera că meciurile să fie comentate de Ilie Dobre care să strige de fiecare de fiecare data când o bilă este trimisă în buzunar + o porţie dublă atunci când este snooker sau touching ball. De asemenea ar mai fi potrivit şi un dans al bebeluselor la pauzele între meciuri pentru a stimula muşchii feţelor jucătorilor; dacă nu s-ar putea să rămână cu o faţă inexpresivă, mai imobilă decât una burduşită cu botox.
Până o să fie îndeplinite doleanţele mele snookerul rămâne vârât în dosul dulapului alături de sportul alb prăfuit de vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi ?