marți, 5 mai 2009

Si pana la urma au fost italieni

Dragi profesori, eu v-am rugat să arătaţi că suntem francofoni; ştiţi voi Franta... brânză mucegăită, gourmet, Le tour, Paris, Voulez-vous coucher avec moi, nôtre poule dans votre court.... FRANCEZI !!! E atât de greu de înţeles ? Trebuia să faceţi şi voi o greva amărâtă... era prea greu ? Bine, nu voi aţi hotărât ci liderii de sindicate dar ei cum au ajuns pe acolo. Văd aceleaşi feţe palide de secole de zile. Aceeaşi oameni din sindicate discută cu aceeaşi oameni de la putere , aceeaşi sindicalişti sunt potenţi financiar şi aceeaşi oameni rămân mereu nemulţumiţi. Vi s-au promis 50 %...aţi acceptat 5%...vi s-a propus o scădere...voi aţi acceptat îngheţarea . Bună mişcare !
Asta meritaţi ! Sunteţi nişte predatori care nu mai predau la clasă ci pradă la meditaţii. Sunteţi nişte fricoşi şi nişte demni urmaşi ai românilor. Aveţi noroc că aţi strigăt niţel; poate v-a auzit Il Duce şi o să va pună pe listele de la europarlamentare.
Dar există şi o parte bună: elevii nu s-au simţit batjocoriţi (aşa cum avertiză marele Odin) plus că toate sindicatele au declarat că sunt de partea noastră.... aşa mai zic şi eu sistem.


Un comentariu:

  1. asa...greva in Romania .... mai 2009...adevarat eu nu eram acolo...darn-am auzit nimic de ea oricum :)) ultima dreva de care stiu mi-a adus o vacanta de 3 saptamani :D

    RăspundețiȘtergere

Comentezi ?