luni, 23 februarie 2009

Mariane, poporul te vrea mort !

În ultimele săptămâni, toată ţara a vorbit numai de Marian Cozma; fie că mergeam la magazin să-mi iau fistic sau învârteam rotiţa la radio, nu puteam să scap. N-am intrat în subiect, am stat cât de departe am putut de subiect.
Bine, a murit Pasarila, unul din cei mai buni handbalişti români. Înjunghiat de cine şi cum chiar nu sunt interesat să aflu. Cu ocazia asta ne-am găsit şi noi (poporul...noţiune vagă) un martir dar şi un subiect pe care dacă îl discutăm parcă aveam alt aer, evadăm din tabloidul cotidian şi cuvintele aveau altă greutate. În acele momente cam tot norodul a început să-i aducă osanale şi să-l jelească în atâtea feluri încât au reuşit să manelizeze până şi un deces. Bine mă... păi acum o lună a fost campionatul mondial de handbal...la care am participat pentru prima oară după multă vreme(deşi am fost de 4 ori campioni mondiali)... Păi atunci ce aţi tăcut?! V-aţi uitat la vreun meci sau cunoşteaţi vreun jucător ?!
Pe de altă parte am văzut că gaborii maghiari au reuşit să-i prindă pe ucigaşi mult mai repede decât au reuşit ai noştrii să-l inventeze pe Gorbunov. Poate că nu ar fi stricat să fi fost prinşi de mafioţii sârbi mai întâi... se rezolvă încurcătură mai repede şi poate noi ne-am fi simţit mai răzbunaţi în minţile noastre primitive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi ?