miercuri, 17 martie 2010

Surprize in lanţ

Nu îmi place să postez filme de pe youtube şi apoi să mă amuz de făpturile care apar pe acolo; este mult prea facil. Totuşi, de data asta, chiar am o nelămurire veridică: ce naiba este ăsta ?!


Am descoperit trailerul pe un blog, i-am dat play(ca să am fundal sonor) şi am scrollat în continuare pe acolo. Din câte auzeam mi se părea că este vreo parodie, webcast su un mini serial de comedie. Surprins, mă uit la clip şi văd că sunt mulţi actori, decoruri realistice, cadre semi-profesionsite dar şi o multitudine de locaţii de filmare, deci a costat ceva. Nu era vreun filmuleţ a la' Bahoi &
 compania....cineva a stat să filmeze, monteze şi să editeze iar un mogul bun a sponsorizat toate astea.
Am vrut să ştiu mai multe : aflu repede că există o companie numită NEW IMAGE IMPACT SRL dar şi un regizor Cătălin Dupu. Cel din urmă chiar are o carieră impresionantă, în care a mai regizat filme precum: Accesul interzis , Samson şi Eva(cu Cove). Pe lângă regizor şi actor, acesta este şi un leading speaker, scriitor, fost prezentator TV şi fondator al Centrului Artă pentru Viaţă Bucureşti, aşa cum scrie pe saitul personal.
Oau....înseamnă că treaba chiar e serioasă !
Stângăcia, amatorismul şi dramatismul exagerat ar fi făcut din acest film o comedie (involuntară) excelentă. Totuşi, pe cinemagia.ro, Surprize în lanţ figurează ca fiind o dramă cu acţiune.
Mungiule, Puiule, Serbane şi Nicolaescule, aveţi grijă ! Cannes-ul se apropie iar tipul ăsta este pus pe fapte ! Premiera are loc mâine !

Chiar sunt profesionişti ăştia : au făcut şi blog iar nimeni nu le-a piratat încă vreun film. Dupule, vreau şi eu un bilet pentru reclama făcută !

Un comentariu:

  1. numai din trailer imi dau seama de calitatea acestui film. Nu mi se pare deloc ceva pro.E de apreciat ca l-a facut .. a avut idei dar montaj slab.. la un film de genul: drama/actiune sunt mai multe aspecte la care trebuie privit.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi ?